Проблемні теми, над якими поглиблено працюють члени ФОП
«Особливі освітні потреби»
Проблема над якою працює ліцей: «Організація
інноваційного освітнього середовища у
мовах педагогіки партнерства та
формування ключових компетентностей здобувачів освіти»
Проблема над якою працює фаховий осередок: «Формування
інноваційного освітнього середовища в галузі інклюзивної освіти в умовах НУШ»
|
№ |
ПІБ педагога |
Проблемні теми |
|
1 |
Галицька Н.В. |
«Психологічний
супровід учасників освітнього процесу під час воєнних дій та збройних
конфліктів.» , «Психологія воєнного часу.» |
|
2 |
Григор’єва Т.А. |
«Соціальний
захист дітей ,що опинилися в складних життєвих обставинах» |
|
3 |
Мороз Л.М |
«Застосування
інноваційних технологій під час корекційних занять з дітьми ,які мають
мовленнєві порушення.» |
|
4 |
Черкас О.А. |
«Збільшення
словникового запасу та виправлення вимови дітей з ООП під час соціалізації в
школі» |
|
5 |
Лебідь О.А. |
«Інклюзивна
освіта: крок за кроком до успіху. Рівний-рівному ,діти з ООП» |
|
6 |
Самохвал І.В. |
«Нестандартні
форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами.» |
|
7 |
Антоненко Т.В. |
«Формування
та розвиток творчої особистості здобувачів освіти» |
|
8 |
Оноприюк Н.І |
«Використання
ігрових технологій навчання для дітей з ООП» |
|
9 |
Яворський М.Д |
«Особливості
оцінювання дітей з ООП» |
|
10 |
Голинська Н.А. |
«Підготовка
дітей з ООП до умов і стилю життя суспільства,в якому вони живуть.» |
|
11 |
Білоус В.В. |
«Профілактика
проявів булінгу серед учасників
навчального середовища» |
|
12 |
Тищенко О.А. |
«Створення
умов розвитку гармонійної та
толерантно розвинутої особистості дитини шляхом підвищення психологічної
компетентності свіх учасників закладу» |
|
13 |
Репало І. |
«Розвиток
пізнавальної діяльності здобувачів освіти з ООП» |
|
14 |
Корнило Л.С. |
«Розвиток
пізнавальної самостійності в учнів з
ООП на уроках та позакласній роботі.» |
|
15 |
Коваль С.А. |
Розвиток
пізнавальної діяльності здобувачів освіти з ООП |
|
16 |
Романець Т.М. |
Розвивати пізнавальну активність у всій діяльності
учениці |
|
17 |
Шпильова О.О. |
Застосування
інноваційних технологій під час корекційних занять з дітьми ,які мають
мовленнєві порушення |
|
18 |
Махно А.А. |
Розвиток
пізнавальної самостійності в учнів з
ООП в умовах НУШ. |
|
19 |
Хоменко А.В. |
Розвиток
пізнавальної активності дитини з ООП як один із реалізації компетентнісно -орієнтованого підходу в
умовах НУШ. |
Немає коментарів:
Дописати коментар