понеділок, 6 травня 2024 р.

 

 

Проблемні теми, над якими поглиблено працюють члени ФОП

«Особливі освітні потреби»

Проблема над якою працює ліцей: «Організація інноваційного освітнього середовища  у мовах  педагогіки партнерства та формування ключових компетентностей здобувачів освіти»

Проблема над якою працює фаховий осередок: «Формування інноваційного освітнього середовища в галузі інклюзивної освіти в умовах НУШ»

ПІБ  педагога

 

Проблемні теми

 

1

Галицька Н.В.

«Психологічний супровід учасників освітнього процесу під час воєнних дій та збройних конфліктів.» , «Психологія воєнного часу.»

2

Григор’єва Т.А.

«Соціальний захист дітей ,що опинилися в складних життєвих обставинах»

3

Мороз Л.М

«Застосування інноваційних технологій під час корекційних занять з дітьми ,які мають мовленнєві порушення.»

4

Черкас О.А.

«Збільшення словникового запасу та виправлення вимови дітей з ООП під час соціалізації в школі»

5

Лебідь О.А.

«Інклюзивна освіта: крок за кроком до успіху. Рівний-рівному ,діти з ООП»

6

Самохвал І.В.

«Нестандартні форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами.»

7

Антоненко Т.В.

«Формування та розвиток творчої особистості здобувачів освіти»

8

Оноприюк Н.І

«Використання ігрових технологій навчання для дітей з ООП»

9

Яворський М.Д

«Особливості оцінювання  дітей з ООП»

10

Голинська Н.А.

«Підготовка дітей  з ООП до умов і стилю  життя суспільства,в якому вони живуть.»

11

Білоус В.В.

«Профілактика проявів булінгу  серед учасників навчального  середовища»

12

Тищенко О.А.

«Створення умов розвитку  гармонійної та толерантно розвинутої особистості дитини шляхом підвищення психологічної компетентності свіх учасників закладу»

13

Репало І.

«Розвиток пізнавальної діяльності здобувачів освіти з ООП»

14

Корнило Л.С.

«Розвиток пізнавальної  самостійності в учнів з ООП на уроках та позакласній роботі.»

15

Коваль С.А.

Розвиток пізнавальної діяльності здобувачів освіти з ООП

16

Романець Т.М.

Розвивати  пізнавальну активність у всій діяльності учениці

17

Шпильова О.О.

Застосування інноваційних технологій під час корекційних занять з дітьми ,які мають мовленнєві порушення

18

Махно А.А.

Розвиток пізнавальної  самостійності в учнів з ООП в умовах НУШ.

19

Хоменко А.В.

Розвиток пізнавальної активності  дитини з  ООП як один із реалізації  компетентнісно -орієнтованого підходу в умовах НУШ.

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...