четвер, 1 лютого 2018 р.

Протокол №1 засідання творчої групи «Обдарованість»


Протокол №1

засідання творчої групи «Обдарованість»


від 12.09.2017р.

Присутні: всі члени МО

Голова ТГ: Носенко Н.К.

Секретар: Лебідь О.А.

Порядок денний:

Тема: Розвиток творчих здібностей та обдарованості школярів.

1.Обговорення і затвердження плану роботи групи на 2017-2018 н.р.

Визначення основних напрямків роботи.

2. Корегування банку даних обдарованих учнів.

3. Здійснення моніторингу здібностей учнів з метою визначення напрямів перспективного й найближчого розвитку дітей. Поповнення банку даних про діагностичні методики, спрямовані на виявлення обдарованої молоді.

4.Обмін думками „Я роблю це так”

5. Робота з обдарованими дітьми в початковій школі.

6 . Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина».

7. Круглий стіл «Обдарована дитина у шкільному середовищі».

8. Анкета для батьків «Чи розвиваєте ви здібності своєї

дитини?»

1.Слухали: Про обговорення та затвердження плану роботи творчої групи «Обдарованість» на 2017-2018н.р. Визначення основних напрямків роботи.

Ухвалили: План роботи творчої групи на 2017-2018н.р. прийняти до відома та неухильного виконання.

2. Слухали: Голову творчої групи Носенко Н.К. про корегування банку даних обдарованих учнів.

Виступили: члени групи, класні керівники, які внесли зміни у банк даних щодо виявлених обдарованих учнів.

Ухвалили: Затвердити внесені зміни у банк даних обдарованих учнів.

3. Слухали: психолога Галицьку Н.В, яка повідомила присутніх про здійснення моніторингу здібностей учнів з метою визначення напрямів перспективного й найближчого розвитку дітей, про діагностичні методики, спрямовані на виявлення обдарованої молоді.

Ухвалили: постійно здійснювати моніторинг здібностей учнів з метою визначення напрямів перспективного й найближчого розвитку дітей, поповнювати банк даних про діагностичні методики, спрямовані на виявлення обдарованої молоді.

4.Слухали: Андрущенко В.І., яка познайомила присутніх із досвідом роботи з обдарованими учнями у своїй діяльності.

Виступили: члени групи, які поділилися власним досвідом роботи з обдарованими дітьми, обговорили методи роботи.

Ухвалили: Всім членам творчої групи брати до уваги досвід колег, обмінюватися досвідом роботи, застосовувати нові форми та методи роботи з обдарованими дітьми.

5.Слухали: Тимко А.А., яка ознайомила членів групи із роботою з обдарованими дітьми у початковій школі, навела приклади форм та методів роботи з обдарованими дітьми, які вона використовує у своїй діяльності.

Ухвалили: Досвід роботи Тимко А.А. взяти до відома

6.Слухали: психолога Галицьку Н.В., яка познайомила присутніх з результатами мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина».

Виступили: класні керівники, які звернули увагу на важливість проведення даних досліджень, адже вони допомагають виявити обдарування учнів та розвивати їх обдарованість.

Ухвалили: Всім членам творчої групи тісно співпрацювати із психологом та постійно проводити тести, анкетування на виявлення обдарувань школярів.

7.Слухали: Баглюк С.М., яка познайомила присутніх з особливостями роботи з обдарованими дітьми у шкільному середовищі. Особливу увагу звернула на формування компетенцій як важливу передумрву розвитку творчих здібностей школярів.

Ухвалили: враховувати особливості обдарованих дітей у навчально-виховному процесі, формувати життєві компетенції, підвищувати творчу активність учнів, розвивати розумові та комунікативні здібності та обдарування школярів.



Голова

Секретар

















































































Протокол №2

засідання творчої групи «Обдарованість»



від 18.12.2017р.



Присутні: всі члени МО

Голова ТГ: Носенко Н.К.

Секретар: Лебідь О.А.





Порядок денний:



Тема: Обдаровані діти: виявлення – навчання – розвиток.

1. Доповідь «Робота з обдарованими й творчими дітьми у виховному процесі» ( Носенко Н.К.)

2. Круглий стіл «Методи роботи з обдарованою дитиною». (Члени групи)

3. Обговорення змісту програм, направлених на виявлення здібностей обдарованих учнів. (Члени групи)

4. Методична п'ятихвилинка для вчителів «Порівняльна характеристика відмінників та обдарованих учнів». (Микитчук О.О.)

5. Індивідуально-групові заняття з переможцями І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та учасниками МАН.

6. Педагогічні дебати «Як розвивати творчий потенціал учнів» (Члени групи )

7. Конкурс «Колосок», «Кенгуру», «Левеня». (Баглюк С.М., Андрущенко В.І.)

8. Розробка рекомендацій для педагогів «Особливості роботи з обдарованими та здібними дітьми». Вивчення та впровадження в практику нетрадиційних методик з оптимізації, інтенсифікації, інтеграції навчання щодо розвитку творчої особистості. (Психолог)

9. Психолого-педагогічний супровід обдарованої дитини як реалізація особистісно орієнтованого підходу (створення рекомендацій) (Психолог, соціальний педагог)







1.Інтерактивні технології на сучасному етапі під час викладання історії. (Доповідь Опалатенко О. П.)

2.Формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках англійської мови. ( Модель уроку Микитчук О. О.)

3.Технологія диференційованого навчання на уроках української мови та літератури. (Виступ Калініченко В. О.)

4.Про проведення та підсумки шкільної олімпіади з суспільно-гуманітарних дисциплін.

5.Про результати проведення шкільного конкурсу знавців рідної мови ім.. П. Яцика

6.Про підготовку, організацію та проведення районних предметних олімпіад та конкурсів.

7.Про організацію та проведення Міжнародного конкурсу знавців творчості Т. Г. Шевченка.

8.Про результати тестування учнів 9-11 класів.

9.Про організацію підготовки учнів 11 класу до ЗНО.



1.СЛУХАЛИ: доповідь Опалатенка О. П. про інтерактивні технології на сучасному етапі під час викладання історії.

ПОСТАНОВИЛИ: ефективно використовувати інтерактивні технології під час вивчення історії.



2. СЛУХАЛИ: Микитчук О. О. про формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках англійської мови.

ПОСТАНОВИЛИ: на ураках англійської мови широко впроваджувати ІКТ, формувати життєві компетенції , підвищувати творчу активність учнів, розвивати розумові та комунікативні здібності школярів.



3. СЛУХАЛИ: Калініченко В. О. про технологію диференційованого навчання на уроках української мови та літератури.

ПОСТАНОВИЛИ: продовжувати роботу по впровадженню інформаційних технологій з метою диференційованого навчання на уроках української мови та літератури, широко використовувати тестування в своїй практиці, застосовуючи програму «Май тест».



4. Про проведення та підсумки шкільної олімпіади з суспільно-гуманітарних дисциплін.

ПОСТАНОВИЛИ: 1.За результатами шкільної олімпіади з української мови направити для участі в районній олімпіаді таких учнів:

І місце 7 клас – Савенко Каріну,

І місце 8-А клас – Чубатенко Діану,

І місце 8-Б клас - Савеленка Владислава,

І місце 9 клас - Дорошенко Анастасію,

І місце 10 клас – Харатян Діану,

І місце 11 клас – Педченко Валентину .

2. За результатами шкільної олімпіади з історії направити для участі в районній олімпіаді таких учнів:

І місце 8-Б клас - Савеленка Владислава,

І місце 9 клас -Тимофієнко Ілону,

І місце 9 клас - Загинайко Анастасію,

І місце 10клас – Лебедя Олександра,

І місце 10 клас Утюжова Андрія.

3.За результатами шкільної олімпіади з іноземної мови направити для участі в районній олімпіаді таких учнів:

І місце 8-Б клас – Савеленка Владислава,

І місце 10 клас – Утюжов Андрій,

І місце 10 клас – В’юн Наташа.

І місце 8-Б клас - Савеленко Владислав (німецька мова).

5.Про результати проведення шкільного конкурсу знавців рідної мови

ім. П. Яцика.

ПОСТАНОВИЛИ: 1.За результатами шкільного конкурсу знавців рідної мови ім.. П. Яцика для участі в районному конкурсі направити таких учнів:

7 клас – Савенко Каріну (І місце);

8-А клас – Чубатенко Діану (І місце);

10 клас – Петренка Дмитра ( І місце).

6. Про підготовку, організацію та проведення районних предметних олімпіад.

ПОСТАНОВИЛИ: вчителям-предметникам продовжити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до предметних гуртків, індивідуальних консультацій.

За результатами районних олімпіад з української мови:

ІІ місце 9 клас – Дорошенко Анастасія.

З англійської мови:

І місце 8-Б клас – Савеленко Владислав,

ІІ місце 10 клас – Утюжов Андрій.

ІІІ місце 10 клас – В’юн Наталя.

З німецької мови:

І місце 8-Б клас – Савеленко Владислав.

З історії:

І місце 8-Б клас – Савеленко Владислав.

7. Про організацію та проведення Міжнародного конкурсу знавців творчості Т. Г. Шевченка.

ПОСТАНОВИЛИ: вчителям української мови та літератури продовжувати працювати з обдарованими дітьми , пропагувати творчість Шевченка, залучати учнів до участі в тематичних конкурсах.

За результатами районного конкурсу знавців творчості Т. Г. Шевченка:

І місце 8-Б клас – Ярова А.

І місце 11 клас – Лозова В.

8. Про результати тестування учнів 9-11 класів.

ПОСТАНОВИЛИ: Вчителям-предметникам на уроках широко застосовувати інформаційні технології з метою перевірки рівня навченості учнів.

9.Про організацію підготовки учнів 11 класу до ЗНО.

ПОСТАНОВИЛИ: вчителям української мови та літератури, англійської мови та історії створювати належні умови по підготовці до ЗНО на уроках, проводити консультації, індивідуальне тестування згідно з окремим графіком, гурткову роботу.



Голова

Секретар





















Немає коментарів:

Дописати коментар

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...