вівторок, 31 жовтня 2023 р.

Протокол №2 засідання ФОП фізико-математичного циклу КЗ «Олександрівське ліцей №1»

 

Протокол №2

засідання ФОП фізико-математичного циклу

КЗ «Олександрівське ліцей №1»

Присутні – 14 осіб

Відсутні  - 0 осіб

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

ІІ ЗАСІДАННЯ 26.10.2023 р.

ТЕМА : Сучасне освітнє середовище ”.

Порядок денний:

  1. Сучасне освітнє середовище – одна із складових НУШ.

  2. Віртуальні лабораторії та оналайн ресурси.

  3. Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ.

  4. Освітні втрати: причини та шляхи подолання.

  5. Адаптація учнів 5-го класу НУШ до навчання в основній школі.

  6. Методологічні аспекти підготовки здобувачів освіти до НМТ-2024.

СЛУХАЛИ по 1-му питанню: сучасне освітнє середовище – одна із складових НУШ.

ВИСТУПИЛИ:

Щур М.Д. щодо сучасного освітнього середовища НУШ.

ПОСТАНОВИЛИ: для організації сучасного освітнього середовища використовувати сучасні онлайн платформи, сервіси та методи для мотивації до навчання: сторітелінг, мейкерство, дослідницьке навчання, метод проєктів, геймефікацію.

СЛУХАЛИ по 2-му питанню: віртуальні лабораторії та оналайн ресурси.

ВИСТУПИЛИ: Сіденко В.О. щодо використання віртуальних лабораторій та оналайн ресурсів.

ПОСТАНОВИЛИ :

Використувувати сучасні віртуальні лаборатоії та онлайн ресурси для проведення уроків.

СЛУХАЛИ по 3-ому питанню: педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ.

ВИСТУПИЛИ: Береза Н.А.

ПОСТАНОВИЛИ: використовувати основні принципи педагогіки партнерства для ефективного навчання: повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах, діалог-взаємодія-взаємоповага, розподілене лідерство.

СЛУХАЛИ по 4-ому питанню: освітні втрати: причини та шляхи подолання.

ВИСТУПИЛИ: Щур М.Д., Дахно Л.О., Береза М.В., Баглюк С.М., Драганець В. М.

ПОСТАНОВИЛИ:

  • Використовуючи результати моніторингових діагностичних досліджень з’ясувати пріоритетність тем з яких виявлено найнижчі результати.

  • Спланувати та виділити час на повторення (на уроках та індивідуальних консультаціях учнів за потребою).

  • Продумати різнорівневі завдання, підшукати додаткові інтернет-ресурси, що дають можливість самостійного повторення вивченого (ВШО, Мій клас, LearningApps, WordWall).

  • Провести моніторинг результативності проведеної роботи із подолання освітніх втрат з метою коригування планування діяльності на наступний навчальний рік.

СЛУХАЛИ по 5-ому питанню: адаптація учнів 5-го класу НУШ до навчання в основні школі.

ВИСТУПИЛИ: Щур М.Д., Бондаренко А.М.

ПОСТАНОВИЛИ :

  • Систематично робити перевірку та аналіз робіт учнів.

  • Використовувати дидактично-роздаткового матеріалу.

  • Уникати перевантаження.

  • Повинно бути повторення.

  • У діагностичні роботи включати логічні завдання.

  • Застосовувати принцип рефлексії.

СЛУХАЛИ по 6-ому питанню: методологічні аспекти підготовки здобувачів освіти до НМТ-2024.

ВИСТУПИЛИ: Левенець Л.В.

ПОСТАНОВИЛИ :

Керуватися моделлю вступних випробувань у 2024 році, яку представило МОН та програмами ЗНО при підготовці здобувачів освіти до НМТ-2024; використовувати сайти:



Голова ФОП                                              Марина ЩУР

          Секретар                                                    Анна БОНДАРЕНКО




Немає коментарів:

Дописати коментар

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...