Протокол №2
засідання ФОП фізико-математичного циклу
КЗ «Олександрівське ліцей №1»
Присутні – 14 осіб
Відсутні - 0 осіб
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
ТЕМА : ” Сучасне освітнє середовище ”.
Порядок денний:
Сучасне освітнє середовище – одна із складових НУШ.
Віртуальні лабораторії та оналайн ресурси.
Педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ.
Освітні втрати: причини та шляхи подолання.
Адаптація учнів 5-го класу НУШ до навчання в основній школі.
Методологічні аспекти підготовки здобувачів освіти до НМТ-2024.
СЛУХАЛИ по 1-му питанню: сучасне освітнє середовище – одна із складових НУШ.
ВИСТУПИЛИ:
Щур М.Д. щодо сучасного освітнього середовища НУШ.
ПОСТАНОВИЛИ: для організації сучасного освітнього середовища використовувати сучасні онлайн платформи, сервіси та методи для мотивації до навчання: сторітелінг, мейкерство, дослідницьке навчання, метод проєктів, геймефікацію.
СЛУХАЛИ по 2-му питанню: віртуальні лабораторії та оналайн ресурси.
ВИСТУПИЛИ: Сіденко В.О. щодо використання віртуальних лабораторій та оналайн ресурсів.
ПОСТАНОВИЛИ :
Використувувати сучасні віртуальні лаборатоії та онлайн ресурси для проведення уроків.
СЛУХАЛИ по 3-ому питанню: педагогіка партнерства як ключовий компонент НУШ.
ВИСТУПИЛИ: Береза Н.А.
ПОСТАНОВИЛИ: використовувати основні принципи педагогіки партнерства для ефективного навчання: повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах, діалог-взаємодія-взаємоповага, розподілене лідерство.
СЛУХАЛИ по 4-ому питанню: освітні втрати: причини та шляхи подолання.
ВИСТУПИЛИ: Щур М.Д., Дахно Л.О., Береза М.В., Баглюк С.М., Драганець В. М.
ПОСТАНОВИЛИ:
Використовуючи результати моніторингових діагностичних досліджень з’ясувати пріоритетність тем з яких виявлено найнижчі результати.
Спланувати та виділити час на повторення (на уроках та індивідуальних консультаціях учнів за потребою).
Продумати різнорівневі завдання, підшукати додаткові інтернет-ресурси, що дають можливість самостійного повторення вивченого (ВШО, Мій клас, LearningApps, WordWall).
Провести моніторинг результативності проведеної роботи із подолання освітніх втрат з метою коригування планування діяльності на наступний навчальний рік.
СЛУХАЛИ по 5-ому питанню: адаптація учнів 5-го класу НУШ до навчання в основні школі.
ВИСТУПИЛИ: Щур М.Д., Бондаренко А.М.
ПОСТАНОВИЛИ :
Систематично робити перевірку та аналіз робіт учнів.
Використовувати дидактично-роздаткового матеріалу.
Уникати перевантаження.
Повинно бути повторення.
У діагностичні роботи включати логічні завдання.
Застосовувати принцип рефлексії.
СЛУХАЛИ по 6-ому питанню: методологічні аспекти підготовки здобувачів освіти до НМТ-2024.
ВИСТУПИЛИ: Левенець Л.В.
ПОСТАНОВИЛИ :
Керуватися моделлю вступних випробувань у 2024 році, яку представило МОН та програмами ЗНО при підготовці здобувачів освіти до НМТ-2024; використовувати сайти:
Голова ФОП Марина ЩУР
Секретар Анна БОНДАРЕНКО
Немає коментарів:
Дописати коментар