Проблемні теми, над якими поглиблено працюють члени ФОП 
«Особливі освітні потреби»
Проблема над якою працює ліцей: «Організація
інноваційного освітнього середовища  у
мовах  педагогіки партнерства та
формування ключових компетентностей здобувачів освіти»
Проблема над якою працює фаховий осередок: «Формування
інноваційного освітнього середовища в галузі інклюзивної освіти в умовах НУШ»
| 
   №   | 
  
   ПІБ  педагога  | 
  
   Проблемні теми  | 
 
| 
   1  | 
  
   Галицька Н.В.  | 
  
   «Психологічний
  супровід учасників освітнього процесу під час воєнних дій та збройних
  конфліктів.» , «Психологія воєнного часу.»  | 
 
| 
   2  | 
  
   Григор’єва Т.А.  | 
  
   «Соціальний
  захист дітей ,що опинилися в складних життєвих обставинах»  | 
 
| 
   3  | 
  
   Мороз Л.М  | 
  
   «Застосування
  інноваційних технологій під час корекційних занять з дітьми ,які мають
  мовленнєві порушення.»  | 
 
| 
   4  | 
  
   Черкас О.А.  | 
  
   «Збільшення
  словникового запасу та виправлення вимови дітей з ООП під час соціалізації в
  школі»  | 
 
| 
   5  | 
  
   Лебідь О.А.  | 
  
   «Інклюзивна
  освіта: крок за кроком до успіху. Рівний-рівному ,діти з ООП»  | 
 
| 
   6  | 
  
   Самохвал І.В.  | 
  
   «Нестандартні
  форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами.»  | 
 
| 
   7  | 
  
   Антоненко Т.В.  | 
  
   «Формування
  та розвиток творчої особистості здобувачів освіти»  | 
 
| 
   8  | 
  
   Оноприюк Н.І  | 
  
   «Використання
  ігрових технологій навчання для дітей з ООП»  | 
 
| 
   9  | 
  
   Яворський М.Д  | 
  
   «Особливості
  оцінювання  дітей з ООП»  | 
 
| 
   10  | 
  
   Голинська Н.А.  | 
  
   «Підготовка
  дітей  з ООП до умов і стилю  життя суспільства,в якому вони живуть.»  | 
 
| 
   11  | 
  
   Білоус В.В.  | 
  
   «Профілактика
  проявів булінгу  серед учасників
  навчального  середовища»  | 
 
| 
   12  | 
  
   Тищенко О.А.   | 
  
   «Створення
  умов розвитку  гармонійної та
  толерантно розвинутої особистості дитини шляхом підвищення психологічної
  компетентності свіх учасників закладу»  | 
 
| 
   13  | 
  
   Репало І.  | 
  
   «Розвиток
  пізнавальної діяльності здобувачів освіти з ООП»  | 
 
| 
   14  | 
  
   Корнило Л.С.  | 
  
   «Розвиток
  пізнавальної  самостійності в учнів з
  ООП на уроках та позакласній роботі.»  | 
 
| 
   15  | 
  
   Коваль С.А.  | 
  
   Розвиток
  пізнавальної діяльності здобувачів освіти з ООП  | 
 
| 
   16  | 
  
   Романець Т.М.  | 
  
   Розвивати
   пізнавальну активність у всій
  діяльності учениці   | 
 
| 
   17  | 
  
   Шпильова О.О.  | 
  
   Застосування
  інноваційних технологій під час корекційних занять з дітьми ,які мають
  мовленнєві порушення  | 
 
| 
   18  | 
  
   Махно А.А.  | 
  
   Розвиток
  пізнавальної  самостійності в учнів з
  ООП в умовах НУШ.  | 
 
| 
   19  | 
  
   Хоменко А.В.  | 
  
   Розвиток
  пізнавальної активності  дитини з  ООП як один із реалізації  компетентнісно -орієнтованого підходу в
  умовах НУШ.  | 
 
                ЗАТВЕРДЖУЮ                            
                                                            
заступник директора
                                                                                 
з навчальної роботи
   __________Тетяна
КОСТЕНКО
                                                                                                              ________
2022
                                                                                           
Річний план роботи
фахового осередку «Особливі
освітні потреби »  на 2022/2023 н.р.
| 
   № з/п  | 
  
   Тематика засідання  | 
  
   Відповідальний  
  | 
  
   Відмітка про виконання   | 
 
| 
   І засідання          ( серпень 2022 р.)  | 
 |||
| 
   1.  | 
  
   Про основні нормативно-правові  документи    | 
  
   Галицька Н.В.  | 
  
   30.08.2022  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Про особливості організації дистанційного навчання з
  дітьми з ООП під  час дистанційного
  навчання.  | 
  
   
  | 
 |
| 
   3.  | 
  
   Про ведення обов’язкової документації асистента
  вчителя.  | 
  
   
  | 
 |
| 
   4.  | 
  
   Здійснення процесу оцінки, розробки та впровадження індивідуальної
  програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами, що навчаються
  на інклюзивній формі здобуття освіти.  | 
  
   Члени  ФОП 
  | 
  
   
  | 
 
| 
   5.  | 
  
   Обговорення
  плану роботи на 2022-2023 н.р.  | 
  
   
  | 
 |
| 
   Робота між засіданнями: ü  Опрацювати нормативні документи та науково-методичні документи
  інклюзивної освіти ü  Контроль  за виконанням програм
  учнів з ООП. ü  Забезпечити умови для адаптації 
  учнів з ООП до шкільного життя.  | 
  
   Члени ФОП  | 
  
   
  | 
 |
| 
   ІІ  засідання                (жовтень 2022
  р.)  | 
 |||
| 
   1.  | 
  
   Перегляд та моніторинг ІПР   | 
  
   Члени ФОП 
 
 Яворський М.Д.  | 
  
   
  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Про  створення портфоліо для дітей  з особливими освітніми потребами.(З досвіду роботи)  | 
  
   
  | 
 |
| 
   3.  | 
  
   Про формування  навичок самостійної  роботи 
  учнів -  з  особливими освітніми потребами.  | 
  
   Корнило Л.В. 
 
 
 Галицька Н.В.  | 
  
   
  | 
 
| 
   4.  | 
  
   Психологічна абетка. Соціально-психологічні аспекти адаптаційного періоду 1-5 класів за концепцією НУШ.  | 
  
   
  | 
 |
| 
   
  | 
  
   Робота між засіданнями: ü  Опрацювати методичну літературу з теми «Спільне викладання в інклюзивному
  класі» ü  Вивчення досвіду вчителів (асистентів вчителів)  що атестуються.  | 
  
   
  | 
  
   
  | 
 
| 
   ІІІ  засідання Лютий 2023 р.  | 
 |||
| 
   1.  | 
  
    Про нестандартні
  форми роботи з дітьми особливими освітніми потребами 
  | 
  
   
 Оноприюк Н.І Черкас О.А. 
 Антоненко Т.В. 
 
 Галицька Н.В.  | 
  
   
  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Засоби спілкування, особливості їх використання в
  педагогічній взаємодії  | 
  
   
  | 
 |
| 
   3.  | 
  
  
  
   
  | 
  
   
  | 
 |
| 
   4.  | 
  
   Перегляд та коригування  ІПР  | 
  
   
  | 
 |
| 
   
  | 
  
   Робота між засіданнями: ü   Опрацювати нормативні документи
  Міністерства освіти і науки, що стосуються Державного стандарту
  спеціальної  освіти. ü  Ігрові методики навчання дітей з ОПР 
  | 
  
   Члени ФОП  | 
  
   
  | 
 
| 
   ІV  засідання                                         
  Квітень-травень 2023 р.  | 
 |||
| 
   1.  | 
  
   Методи індивідуального підходу до дітей з особливими освітніми потребами. 
  | 
  
   Лебідь О.А 
 
 
 Самохвал І.В. 
 
 Члени ФОП  | 
  
   
  | 
 
| 
   2.  | 
  
   Методичний порадник Ігрові методи навчання з дітьми з ООП. Приклади ігор
  для дітей із затримкою психічного розвитку.  | 
  
   
  | 
 |
| 
   3.  | 
  
   Моніторинг ІПР   | 
  
   
  | 
 |
| 
   4.  | 
  
   Про підсумки роботи ФОП 
  за 2022/2023н.р.  | 
  
   Керівник  ФОП  | 
  
   
  | 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар