пʼятниця, 24 березня 2023 р.

Протокол №3 засідання ФОП фізико-математичного циклу КЗ «Олександрівське ліцей №1»

 

Протокол №3

                                засідання ФОП фізико-математичного циклу

 КЗ «Олександрівське ліцей №1»

Присутні – 14 осіб

Відсутні  - 0 осіб

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

ІІ ЗАСІДАННЯ 23.03.2023 р.

ТЕМА : Креативний вчитель - запорука успішного навчання”.

Порядок денний:

1.     Підготовка до проведення ДПА та ЗНО з математики у 2022 -2023 навчальному році.

2.     “Створення дидактичного матеріалу у Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ: непростий, простий ресурс”

3.     “Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі”

4.     STEM- орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язбережувальної компетентності”

5.     “Я в ресурсі і в балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік”

четвер, 23 лютого 2023 р.

              Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: 

                          практичні рекомендації

У поняття інклюзивності ми вкладаємо доступність і якість освітнього середовища для всіх учнів, у тому числі в умовах онлайн-навчання. 

ДЛЯ ІНКЛЮЗІЇ В ОСВІТІ КЛЮЧОВИМИ Є ТРИ АСПЕКТИ.

 Перший: інклюзія — це процес. Її потрібно розглядати як постійний пошук способів реагування на людську багатоманітність. До того ж це пошук кращих рішень для всіх учасників освітнього процесу.

 Другий: інклюзія пов’язана з визначенням і подоланням бар’єрів. Вона передбачає спостереження, аналіз й узагальнення інформації з різних джерел для планування та вдосконалення освітньої практики. 

Третій: інклюзія — це присутність, участь і досягнення всіх учнів. Де присутність означає місце навчання дітей і те, наскільки регулярно вони його відвідують, «участь» описує якість освітнього досвіду через взаємодію та спілкування, а «досягнення» стосується не лише результатів тестів чи екзаменів, а охоплює також результати навчання в межах індивідуальних освітніх планів і програм

Посилання : inklyuzyvna-osvita.pdf

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...