пʼятниця, 24 березня 2023 р.

Протокол №3 засідання ФОП фізико-математичного циклу КЗ «Олександрівське ліцей №1»

 

Протокол №3

                                засідання ФОП фізико-математичного циклу

 КЗ «Олександрівське ліцей №1»

Присутні – 14 осіб

Відсутні  - 0 осіб

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

ІІ ЗАСІДАННЯ 23.03.2023 р.

ТЕМА : Креативний вчитель - запорука успішного навчання”.

Порядок денний:

1.     Підготовка до проведення ДПА та ЗНО з математики у 2022 -2023 навчальному році.

2.     “Створення дидактичного матеріалу у Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ: непростий, простий ресурс”

3.     “Організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі”

4.     STEM- орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язбережувальної компетентності”

5.     “Я в ресурсі і в балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік”

     СЛУХАЛИ по 1-му питанню: підготовка до проведення ДПА та ЗНО з математики у 2022 -2023 навчальному році.

     ВИСТУПИЛИ: Левенець Л.В.  щодо підготовки до проведення ДПА та ЗНО з математики у 2022 -2023 навчальному році.

ПОСТАНОВИЛИ: Керуватися моделлю вступних випробувань у 2023 році, яку представило МОН та програмами ЗНО при підготовці здобувачів освіти до НМТ-2023; використовувати сайти:

·        http://lv.testportal.gov.ua:8080/

·        https://zno.osvita.ua/

СЛУХАЛИ по 2-му питанню: створення дидактичного матеріалу у Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ: непростий, простий ресурс.

ВИСТУПИЛИ: Бондаренко А.М. щодо створення дидактичного матеріалу у Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ.

 ПОСТАНОВИЛИ :

Використувувати Microsoft PowerPoint для роботи в НУШ при проведенні уроків.

СЛУХАЛИ по 3-ому питанню: організація діагностики та контролю знань засобами комп’ютерного тестування у синхронному режимі.

ВИСТУПИЛИ: Береза Н.А.

ПОСТАНОВИЛИ: використовувати сучасні інструменти для опитування учнів для забезпечення зворотного зв’язку учнів з учителем.

СЛУХАЛИ по 4-ому питанню: STEM- орієнтований підхід як основа розвитку здоров’язбережувальної компетентності

 ВИСТУПИЛИ: Баглюк С.М.

ПОСТАНОВИЛИ: використовувати STEM- орієнтований підхід як основу розвитку здоров’язбережувальної компетентності.

СЛУХАЛИ по 5-ому питанню: «Я в ресурсі і в балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік»

ВИСТУПИЛИ:Тищенко О.А.

ПОСТАНОВИЛИ : використовувати засоби арт-техніки для профілактики емоційного вигорання вчителя.

 

 

Голова ФОП                                                                 Людмила ЛЕВЕНЕЦЬ

          Секретар                                                                       Анна БОНДАРЕНКО

Немає коментарів:

Дописати коментар

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...