План роботи ФОП художньо-естетичного циклу
на 2022/2023 навчальний рік
Проблема, над якою працює ліцей: «Організація інноваційного освітнього середовища в умовах педагогіки партнерства та формування ключових компетентностей здобувачів освіти»
Проблема, над якою працює ФОП: «Формування предметних компетентностей та творчих
здібностей учнів у освітньому процесі»
Мета: Ознайомитись з умовами реалізації предметних компетентностей та творчих здібностей учнів через впровадження інноваційних технологій"
Засідання 1 (29.08.2022)
Тема: Організаційне
забезпечення навчально – виховного процесу на навчальний рік
№ |
Питання для обговорення |
Форми і методи |
Відповідальні |
1 |
Аналіз
роботи шкільного методичного об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу за
попередній навчальний рік. |
Доповідь |
Голова ФОП |
2 |
Обговорення
і затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2022/2023 н.р. |
Колективне обговорення |
Члени ФОП |
3 |
Обговорення
Державного стандарту початкової освіти; Базового навчального плану. Типової
освітньої програми. Типового навчального плану. Робочих навчальних планів.
Модельних навчальних програм, для створення освітнього середовища НУШ |
Колективне обговорення |
Члени ФОП |
4 |
Обговорення
та визначення критеріїв оцінювання учнів 5 класів НУШ |
Колективне обговорення |
Члени ФОП |
1) 1) Опрацювати методичні рекомендації про викладання
навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023
навчальному році
2) 2) Опрацювати методичні рекомендації щодо оцінювання учнів початкової школи, 5
класів НУШ, 6-11 класів
3) 3) Розглянути типову освітню програму,
розроблену під керівництвом Савченко О. Я.
(для 1 - 4 класів)
Тема: «Адаптація учнів 5 класів НУШ в умовах змішаного навчання»
№ |
Питання для обговорення |
Форми і методи |
Відповідальні |
1 |
Методичні
рекомендації щодо критеріїв оцінювання, адаптації учнів 5 класів НУШ на уроках музичного
мистецтва. Заповнення класних журналів згідно рекомендаціям МОН України |
Доповідь |
Голова ФОП |
2 |
Методичні
рекомендації щодо адаптації учнів 5
класів НУШ на уроках образотворчого мистецтва |
Виступ |
Товкун І.В. |
3 |
Адаптації учнів 5 класів НУШ на уроках трудового
навчання |
Виступ |
Матюшина В.А. |
Робота між засіданнями:
1) Розробка
системи завдань з дистанційного навчання, використовуючи платформи CLASSROOM, ZOOM,
MEET та ін.
Засідання 3 (24.03.2023)
Тема: «Розвиток предметних компетентностей здобувачів освіти на уроках художньо-естетичного циклу»
№ |
Питання для обговорення |
Форми і методи |
Відповідальні |
1 |
Планування навчальних видів діяльності для досягнення
очікуваних результатів на уроках образотворчого мистецтва |
Доповідь |
Закревська О.О. |
2 |
Використання предметнх компетентностей на
уроках мистецтва |
Доповідь |
Рябко Н.М. |
3 |
Використання
інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної
діяльності |
Доповідь |
Лушпай С.П. |
Робота між засіданнями:
1) взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:
2) опрацювати статтю «Інтегровані уроки: від теорії до практики»;
3) організувати участь школярів у інтернет-олімпіадах, творчих конкурсах
Засідання 4 (12.05.2023)
Підсумок роботи методичного об’єднання за рік
Тема: «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи»
№ |
Питання для обговорення |
Форми і методи |
Відповідальні |
1 |
Педагогіка партнерства як
продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів |
Доповідь |
Члени ФОП |
2 |
Інтеграція у навчанні на
уроках образотворчого мистецтва |
Доповідь |
Товкун І.В. |
3 |
Шляхи розвитку творчих здібностей школярів на уроках трудового навчання |
Доповідь |
Матюшина В.А. |
4 |
Обмін досвіду роботи
вчителів, які атестуються |
Презентація досвіду роботи |
Члени ФОП |
Немає коментарів:
Дописати коментар