неділю, 11 вересня 2022 р.

 Критерії оцінювання   навчальних досягнень учнів початкових класів з порушенням інтелектуальноготрозвитку

Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, спрямованої на виконання завдань Концепції Нової української школи, реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Протокол №2 засідання ФОП фізико-математичного циклу КЗ «Олександрівське ліцей №1»

  Протокол №2 засідання ФОП фізико-математичного циклу КЗ «Олександрівське ліцей №1» Присутні – 14 о...