ПРОТОКОЛ №2
Засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів КЗ « Олександрівське НВО №1» Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 від 09.01.2018р.
Присутні : 7 осіб Голова засідання – Ковтун Т.В.
Секретар - Юрченко О.А.
Порядок денний
2. Бібліографічний огляд літератури з питань впровадження форм і методів педагогіки за В.О.Сухомлинським. Виставка. Члени МО.
3. В.О. Сухомлинський «Кожна дитина - неповторний світ». Доповідь. Тимко А.А.
4. Формування духовного світогляду дітей за творами В.О.Сухомлинського. Доповідь. Семерикова Л.О.
5. Впровадження прогресивної спадщини В.О. Сухомлинського в практику роботи. Творчий звіт. Костенко К.В.
6. Дискусія « Як навчити дітей складати казки» Обмін досвідом. Члени МО.
7. Опрацювання інструкції Міністерства освіти і науки України від 08.04 2015 №412 « Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів ЗНЗ» Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х касів ЗНЗ від 21.09.2015 №2/2-14-1907-15
СЛУХАЛИ:Тимко А.А., яка відмітила,що творче переосмислення і застосування ідей В.О. Сухомлинського може допомогти при вирішенні багатьох проблем. П
Праці В.О. Сухомлинського –це золоті розписи педагогічних спостережень і рекомендацій. Вони вводять педагогів і батьків у світ хвилюючих , мудрих ідей і думок Людини, яка віддала щедре серце.
ПОСТАНОВИЛИ:
- у своїй роботі використовувати досвід В.О. Сухомлинського
СЛУХАЛИ: Семерикова Л.О. розповіла про те, що педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського різнопланова і багатоаспектна. Він широко використовував ті передові педагогічні ідеї минулого, що не втратили значення і досі. Потрібно працювати над виробленням в учнів 5 умінь на здобуття знань: спостерігати явища навколишнього середовища ; мислити; висловлювати думку;читати;писати.
ПОСТАНОВИЛИ:
-створити максимально сприятливі умови для творчого розвитку дітей;
- використовувати творчі вправи та ігри для розвитку логічного мислення.
СЛУХАЛИ: Костенко К.В. у своєму творчому звіті наголосила про важливість уроків мислення серед природи. Розроблена В.О. Сухомлинським система спостережень за природними явищами має назву – Книга природи.
За круглим столом говорили про значення казки, як навчити складати казки. Адже казка , гра, фантазія- животворне джерело мислення.
ПОСТАНОВИЛИ:
-у своїй навчальній і виховній діяльності використовувати нову психолого-педагогічну та методичну літературу;
-вчити дітей складати казки.
Немає коментарів:
Дописати коментар