понеділок, 29 січня 2018 р.

ПРОТОКОЛ №2 засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів КЗ « Олександрівське НВО №1» Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 від 09.01.2018р.



ПРОТОКОЛ №2

Засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів КЗ « Олександрівське НВО №1» Олександрівська ЗШ І-ІІІ ступенів №1 від 09.01.2018р.
Присутні : 7 осіб Голова засідання – Ковтун Т.В.
Секретар - Юрченко О.А.

Порядок денний

1. До невичерпного джерела творчості В.О. Сухомлинського. Круглий стіл. Члени МО.

2. Бібліографічний огляд літератури з питань впровадження форм і методів педагогіки за В.О.Сухомлинським. Виставка. Члени МО.

3. В.О. Сухомлинський «Кожна дитина - неповторний світ». Доповідь. Тимко А.А.

4. Формування духовного світогляду дітей за творами В.О.Сухомлинського. Доповідь. Семерикова Л.О.

5. Впровадження прогресивної спадщини В.О. Сухомлинського в практику роботи. Творчий звіт. Костенко К.В.

6. Дискусія « Як навчити дітей складати казки» Обмін досвідом. Члени МО.

7. Опрацювання інструкції Міністерства освіти і науки України від 08.04 2015 №412 « Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів ЗНЗ» Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х касів ЗНЗ від 21.09.2015 №2/2-14-1907-15



СЛУХАЛИ:Тимко А.А., яка відмітила,що творче переосмислення і застосування ідей В.О. Сухомлинського може допомогти при вирішенні багатьох проблем. П

Праці В.О. Сухомлинського –це золоті розписи педагогічних спостережень і рекомендацій. Вони вводять педагогів і батьків у світ хвилюючих , мудрих ідей і думок Людини, яка віддала щедре серце.

ПОСТАНОВИЛИ:

- у своїй роботі використовувати досвід В.О. Сухомлинського

СЛУХАЛИ: Семерикова Л.О. розповіла про те, що педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського різнопланова і багатоаспектна. Він широко використовував ті передові педагогічні ідеї минулого, що не втратили значення і досі. Потрібно працювати над виробленням в учнів 5 умінь на здобуття знань: спостерігати явища навколишнього середовища ; мислити; висловлювати думку;читати;писати.

ПОСТАНОВИЛИ:

-створити максимально сприятливі умови для творчого розвитку дітей;

- використовувати творчі вправи та ігри для розвитку логічного мислення.

СЛУХАЛИ: Костенко К.В. у своєму творчому звіті наголосила про важливість уроків мислення серед природи. Розроблена В.О. Сухомлинським система спостережень за природними явищами має назву – Книга природи.

За круглим столом говорили про значення казки, як навчити складати казки. Адже казка , гра, фантазія- животворне джерело мислення.

ПОСТАНОВИЛИ:

-у своїй навчальній і виховній діяльності використовувати нову психолого-педагогічну та методичну літературу;



-вчити дітей складати казки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...