понеділок, 5 лютого 2018 р.

Протокол №2 засідання творчої групи "Обдарованість"

Доповідь вчителя Корнило Л.С. «Розвиток та корекція усного та письмового мовлення на уроках української мови у дітей з особливими потребами».

Доповідь Голинського Г.А. на тему "Забезпечення техніки безпеки та шляхи зменшення навантаження на уроках фізичного виховання"

Вплив фізичних вправ на педагогічні результати опосередкований фізіо­логічними і біологічними механізмами. Інакше, навантаження е причиною тих адаптаційних змін в організмі, від характеру і величини яких залежить результат. За Л. Ухтомським, малі навантаження збуджують організм, середні —за­кріплюють досягнутий рівень його функціонування, великі — підвищують функціональні можливості організму, надмірні — пригнічують їх. Отже, за величиною фізичні навантаження можна поділити на активізуючі, закріплюючі, розвиваючі й такі, що пригнічують розвиток.

Корекційно-розвивальне заняття з математики у 4 класі. вчитель Козир К.П.

Урок позакласного читання з української літератури для учнів 5 класу «Казка житиме, поки є діти» ( За творами В.О. Сухомлинського). Вчитель: Калініченко В.О.


Мета: ознайомити п’ятикласників із життєвим і творчим шляхом В.О. Сухомлинського;
формувати вміння працювати з жанром літературної казки, висловлювати власну думку про прочитане;
розвивати уяву, фантазію, пам'ять, зв’язне мовлення, творче мислення ;
виховувати інтерес до казок В.Сухомлинського, любов до природи, Батьківщини, естетичні почуття.
Обладнання: презентація про В. О. Сухомлинського, його твори, осінні етюди, книги письменника, дерево очікування, паперові листочки.
Тип уроку: засвоєння нових знань



Конспект уроку на тему "Невичерпна сила дуба допомагає дітям пізнавати світ природи"

План роботи творчої групи вчителів початкових класів 2017-2018 н.р.

  !!!    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ  ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОН та Український інститут розвитку освіти розробили...